דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם מתאים לך ללמוד אימון? 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 1089   [ נצפה 1938 פעמים ]

נדמה שהוא בכל מקום, פולש לכל חלקה טובה בחיים - בטלוויזיה, ברדיו, כל ספר שני חדש שיוצא, סדנאות, הדרכות, סופי שבוע....

רגע! מה קורה פה?

 

אימון, או בשמו המוכר יותר - קואצ'ינג, הוא מקצוע שצובר יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות, עד שלפעמים אתה מוצא את עצמך מרים גבה ושואל האם באמת יש בזה משהו, או שזה עוד איזה טרנד שיחלוף מהעולם בקרוב, ואם באמת יש בזה משהו האם זה נכון לך ללמוד את זה ומה זה יכול לתרום לך...

 

אנחנו כאן בשביל לעשות לך קצת סדר בבלגאן ובעיקר בכדי לענות לך על שאלה אחת מאד חשובה - האם מתאים לך ללמוד אימון?

 

קודם כל לא, לא מדובר בטרנד. מדובר במקצוע משמעותי, חשוב ורלוונטי לחיינו האישיים, המשפחתיים, הזוגיים והמקצועיים. מסיבה זו תוכל למצוא בתי ספר רבים שמלמדים לימודי אימון אישי וגם הרבה מאד התמחויות כגון התמחות באימון קשב וריכוז, התמחות באימון הורים ואימון למשפחות, התמחות באימון ילדים ואימון אישי לנוער ועוד.

 

נכון שכמו כל דבר חדש, גם תחום האימון זכה בשנים האחרונות לחשיפת רבה (יש שיגידו אפילו חשיפת יתר) שאולי יצרה סוג של התנגדות לנושא. ועדיין, מאות מתאמנים שנעזרו באימון בכדי ליצור במו ידיהם מציאות חדשה וטובה יותר, להשיג מטרות ששנים נראו להן בלתי מושגות, לקדם שינויים מבורכים בחייהם, להצליח לשפר ולקיים מערכות יחסים מתגמלות ובריאות יותר ועוד הם מבחינתנו האינדיקציה הטובה ביותר לכך שזה פשוט עובד. נקודה. (כל עוד אתה הולך למאמן מוכשר ומוסמך, שלמד בבית ספר מקצועי ומרגיש מחויב לתת לך את המוצר הטוב ביותר ולהמשיך להתמקצע לאורך השנים).

 

אם אתה עדיין קורא את המאמר הזה והצלחת להניח בצד את הספקות והחשדנות, אנו מזמינים אותך להמשיך איתנו הלאה ולבדוק האם מתאים לך ללמוד אימון...

 

נתחיל דווקא בשיטת האלימינציה - אם ענית כן על אחת מהשאלות הבאות לא מתאים ללמוד אימון -

  1. האם אתה רוצה ללמוד אימון כי זה עכשיו טרנדי וכולם עושים את זה?
  2. האם אתה רוצה ללמוד אימון כי זו דרך קלה לעשות כסף מהיר? (אגב, זו טעות נפוצה...)
  3. האם אתה רוצה ללמוד אימון כי אין לך משהו אחר שנראה לך עכשיו ואתה מעדיף ללמוד קורס קצר שייתן לך מקצוע תוך חודשיים שלושה? (להתרחק להתרחק להתרחק ממקומות שמציעים לך הסבה מקצועית שכזו בזמן כ"כ קצר! זה לא מקצועי).
  4. האם אתה רוצה ללמוד אימון כדי שתוכל לומר לאנשים מה לעשות ואיך לחיות את חייהם? (חס ושלום, מאמן לא אומר ולא עושה עבור אחרים... ).

 כל הסיבות שנכתבו מעלה אינן רלוונטיות כלל, והסיבה שאנו מציינים אותן היא כי במכללה ללימודי אימון והכשרת מאמנים של קבוצת יוזמות אנו נתקלים במתעניינים ללימודי אימון אישי שאומרים לנו את הדברים הללו, והתגובה שלנו היא - לא בבית ספרינו!

 

אז מה כן? איך תדע אם בכל זאת מתאים לך ללמוד אימון?

 

בגדול ניתן לחלק את המניעים ללמוד אימון ל3 קטגוריות עיקריות:

 

  1. אם אתה רוצה להיות מאמן - אם אתה מכיר בחשיבות המקצוע, אם אתה יודע שכשתהיה מאמן תוכל לעזור לאנשים לקדם את עצמם, לממש את עצמם, ליצור מציאות רצויה, להגשים חלומות, לתפקד טוב יותר בחייהם, ליצור מערכות יחסים בריאות ומתגמלות, להצליח ברמה האישית והעסקית... אם תמיד כולם פונים אליך בבקשת עצות, אם תמיד היית האוזן הקשבת, אם קל לך להקשיב, לתמוך, לקבל אנשים כמו שהם בלי לשפוט אותם, למצוא את הטוב שבכ"א... אם זה משהו שתמיד היה בך ועכשיו אתה מרגיש שזה הזמן להפוך את זה גם למקצוע - תוך מחויבות ללמוד, להתמחות, להיות הכי מקצועי שאפשר ולייצג בכבוד וביושרה את מקצוע האימון - מקומך איתנו! אתה בדיוק מסוג האנשים שאנחנו בקבוצת יוזמות מחפשים...
  2. אם אתה עוסק בתחום טיפולי, ייעוצי או הוראתי כלשהו - וברור לך שרכישת ידע וכלים מתחום הקואצ'ינג יכולה לקדם אותך ולתרום לך מקצועית - מקומך איתנו! רבים מהלומדים את התחום בקבוצת יוזמות מגיעים ממקצועות אלה - פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מורים, גננות, מטפלים אלטרנטיביים ועוד. חלקם הגדול לא רוצים דווקא להיות מאמנים, אלה לקבל עוד כלים ומיומנויות מקצועיים שיתרמו להם, יתרמו ללקוחות שלהם וייצרו אצלם את הערך המוסף והיתרון היחסי על-פני הקולגות.
  3. אם אתה מנהל אנשים - בעסק פרטי או בארגון; מנהל של קבוצה קטנה או של מאות - מקומך איתנו! מנהלים רבים מכירים את תחום האימון מתוך עבודתם, ממקום של סדנאות והדרכות שעברו במסגרת תפקידם. ההבנה שמנהל טוב, כזה שרוצה להצליח בתפקידו, להתקדם, להשפיע ולהוביל חייב לרכוש כלים ולפתח מיומנויות רלוונטיות היא בלתי נמנעת. מנהלים רבים מארגוני תעשיה, הייטק, מעסקים פרטיים וממגזרים ממשלתיים מגיעים אלינו לקבוצת יוזמות ללמוד את התחום ואח"כ מטמיעים את הידע והכלים שלמדו בארגונים ובעסקים, והתוצאות לא מאחרות לבוא.

לסיום, קורא יקר - אם אתה שייך לאחת משלוש הקטגוריות שמנינו אנו מזמינים אותך להתקשר ולהגיע לפגישת אימון ומיקוד אישית, בסיומה תדע לאן מועדות פניך בתקופה הקרובה והאם אתה הולך לקחת חלק בתהליך מדהים ומאתגר שייתן לך ערך מוסף בחייך האישיים והמקצועיים כאחד.

קבוצת יוזמות - אנשים יוזמים הצלחות ייעוץ, אימון ופיתוח עסקי מפעילת מכללת יוזמות להכשרת מאמנים והתמחויות באימון http://www.yozmotgroup.co.il info@yozmotgroup.com 1-700-70-88-80




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב